REGULAMIN
II BIEGU O PUCHAR WÓJTA MIKOŁAJKI POMORSKIE!!!
1. ORGANIZATORZY
Wojciech Grzywiński,
Gminny Ośrodek Kultury
ul. Szreibera 14
82- 433 Mikołajki Pomorskie
2. CELE I ZAŁOŻENIA BIEGU
- Upowszechnianie biegania jako najprostszej formy ruchu.
- Promocja gminy Mikołajki Pomorskie
- Promocja aktywności fizycznej wśród mieszkańców Mikołajek Pomorskich
3. TERMIN I MIEJSCE
- Bieg odbędzie się 22 sierpnia 2015 roku na terenie stadionu gminnego w Mikołajkach Pomorskich
- Start: godzina 14:00 (na stadionie gminnym) Zawodnicy na start muszą się zgłosić do godz.13:30
- Długość trasy: 5 km.
- Zawodników obowiązuje limit czasu 1 godz. Nie zmieszczenie się w limicie czasu obliguje zawodnika do przerwania biegu i zejścia z trasy biegu.
4. ZASADY UCZESTNICTWA
- W biegu na 5km ,,2 Bieg Mikołajek Pomorskich o puchar Wójta'', prawo startu ma każda osoba bez przeciwwskazań zdrowotnych.
- Osoby niepełnoletnie zobowiązane są do posiadania pisemnej zgody na udział od rodziców lub prawnych opiekunów . Warunkiem dopuszczenia ich do startu jest obecność rodzica lub opiekuna w momencie weryfikacji zawodnika w biurze zawodów.
- Każdy zawodnik startujący w biegu musi zostać zweryfikowany w Biurze Zawodów
- Biuro Zawodów będzie się mieścić na stadionie gminnym w Mikołajkach Pomorskich .Biuro będzie czynne dnia 22.sierpnia 2015 roku(sobota) w godz.12:00-13:30
- Wszyscy uczestnicy biegu są zobowiązani do stosowania się do poleceń osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo oraz obsługi z ramienia Organizatora
- Organizowane są biegi dla przedszkolaków na 100m w ,,Biegu po słodycze„ do lat 7 oraz ,,Bieg dla dzieci po słodycze„ (7-13 lat) na 200m
- W biegu dla szkół gimnazjalnych na 600m-nagrody rzeczowe
5. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA
- Zapisy do biegu na dystansie 5 km,, 2 Bieg Mikołajek Pomorskich o puchar Wójta,, odbywają się na stronie:www.elektronicznezapisy.pl do 20 sierpnia b.r. oraz na miejscu.
- Zapisy do pozostałych biegów towarzyszących pod nr tel. 667-825-035 od dnia 22.07.2015 do dnia 16.08.2015 do godz. 19:00
- Opłata za udział w biegu głównym wynosi 15 zł płatne w dniu zawodów, opłatę uiszcza się w biurze zawodów do godz.13:30. Mieszkańcy Gminy Mikołajki Pom -zwolnieni z opłat.
- W biegu głównym każdy uczestnik biegu otrzymuje:
- numer startowy z agrafkami,
- pamiątkowy medal dla każdego uczestnika biegu,
- wodę na trasie i mecie biegu
- oraz kiełbaskę po wręczeniu nagród i dekoracji wszystkich kategorii wiekowych
6. KLASYFIKACJA
- Zwycięzcy w kategorii generalnej kobiet (miejsca I-III) i mężczyzn (miejsca I-III) otrzymają puchary oraz drobne nagrod/upominki rzeczowe
- Kolejnymi kategoriami wiekowymi są:M19(16-19lat);M35(20-35lat);M50(36-49lat);M50+ oraz K16(16-35lat);K 50(35-49) i K 50 +
- Nagrody nie dublują się, co oznacza, że zawodnik otrzymujący nagrodę za miejsce zajęte w klasyfikacji generalnej biegu nie otrzymuje nagrody za miejsce zajęte w ramach prowadzonej kategorii wiekowej.
7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe uczestników biegu na 5 km ?2 Bieg Mikołajek Pomorskich o puchar Wójta? będą przetwarzane w celach przeprowadzenia biegu na 5 km „2 Bieg Mikołajek Pomorskich o puchar Wójta”, wyłonienia zwycięzcy i przyznania, wydania, odbioru i rozliczenia nagrody.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Podczas biegu wszyscy zawodnicy muszą posiadać numery startowe, przymocowane do koszulek sportowych na klatce piersiowej. Pod karą dyskwalifikacji niedopuszczalne jest zasłanianie numeru startowego (w części lub całości).
- Bieg odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne.
- Organizator zapewnia opiekę medyczną na trasie i mecie
- Organizator nie zapewnia miejsc noclegowych.
- Interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki mające miejsce na trasie biegu, wynikające z winy uczestników biegu.
- W sprawach nie ujętych w regulaminie ostateczną decyzje podejmuje organizator.
- Dodatkowe informację można uzyskać pod numerem tel.667 825 035
Bieg organizowany jest przy współpracy z LKS ZANTYR Sztum.
Elektroniczne Zapisy - Imprezy elektroniczny zapis
|