Turbo Orlik - test piłka nożna
-
Konkurencja 1 – „Sam na Sam”; gol = 5 pkt.; 2 próby: Zawodnik ustawia sobie piłkę w półkolu i przeprowadza akcję sam na sam z bramkarzem.
-
Konkurencja 2 – „Rzut karny”; gol = 3 pkt.; 2 próby
-
Konkurencja 3 – „Rzuty wolne”; 16m, 20m, 8 pkt. – po 2 próby z każdej odległości
-
Konkurencja 4 – „Rzut rożny” – gol = 10 pkt.; 2 próby: z narożnika boiska trzeba trafić do pustej bramki.
-
Konkurencja 5 – „Obij poprzeczkę” – poprzeczka = 8 pkt.; 2 próby: z 16 metrów trzeba trafić w poprzeczkę. Wystarczy, że piłka muśnie bramkę, to punkty są zaliczone
-
Konkurencja 6 – „Obij słupek” – słupek = 8 pkt. ; 2 próby: z 16 metrów trzeba trafić w słupek. Wystarczy, że piłka muśnie bramkę, to punkty są zaliczone
-
Konkurencja 7 – „żonglerka głową” – 1 uderzenie = 1 pkt.; czas = 15 sekund: zwykła żonglerka głową. Spadnięcie piłki na ziemię powoduje przerwanie zadania.
-
Konkurencja 8 – „strzał z połowy” – gol = 7 pkt.; 2 próby: strzał z połowy, piłka musi wpaść do bramki bez kontaktu z murawą.